Avatar billede jost Nybegynder
08. august 2008 - 12:35 Der er 1 løsning

Afspiller der kan afspille fra en playlist

Hejsa

Jeg skal bruge en medieafspiller som kan afspille kontinuerligt fra en playlist og loope når den er færdig med playlisten uden at playlisten bliver vist. Og så skal der ikke være nogle playercontrols.

Faktisk bare et vindue med en video film i.

Afspilleren må gerne understøtte flere gængse formater (også billeder og musik) og så må playlisten gerne være forholdsvis let at udvide.

Jeg har søgt og søgt men kan ikke finde noget. Hvis nogen kender til noget så smid gerne et link. Hvis den er gratis er det super lækkert og er at foretrække, men hvis den kostet penge, så må jeg jo se om jeg kan finde nogle i budgettet :-)

Mvh

Jost
Avatar billede jost Nybegynder
19. april 2009 - 15:02 #1
Ingen svar, så jeg lukker spørgsmålet.