Avatar billede awbufas Nybegynder
07. august 2008 - 20:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gratis Redigerings software til Quicktime film

Hej.
Er der nogen der kender til om der er et stykke software "Freeware" til redigering af "Mov" Quicktime film.Noget i stil med Windows Movie Maker.
Men det skal være lovligt og gratis og selvfølgelig et der ikke jævner pc'en med jorden pga div vira
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
07. august 2008 - 23:39 #1
Avatar billede awbufas Nybegynder
08. august 2008 - 16:29 #2
Mange tak.Men nu har jeg siddet med dette program i et par timer samt læst manualen fra producenten...der er ikke rigtig noget der beskriver det jeg ville. og jeg kan ikke få programmet til at gøre det.
Jeg har en "MOV" fil,den skal bare klippes til-Så langt er jeg nået..Nu mangler jeg bare at save den MOV fil i samme format som den oprindelige...Hvordan gør jeg dette.
Eller måske bare gemme den i et andet format,Det kan jeg ikke få den til.
Jeg er villig til at give yderlige 100 points for en god hjælp til dette
Avatar billede uffesteenberg Novice
08. august 2008 - 16:41 #3
Ellers kan du altid konvertere til et andet format, f.eks. AVI eller noget Movie Maker kan klare. Evt. med gratis-programmet SUPER. Så kan du selv vælge hvilket program du vil redigere med :-)
Avatar billede uffesteenberg Novice
08. august 2008 - 16:43 #4
Glemte linket:
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

...du skal hel nederst på siden for at finde download-stedet og så videre på næste side... lidt rodet, men det er et cool program, der kan klare rigtig mange formater.
Avatar billede awbufas Nybegynder
11. august 2008 - 15:00 #5
Til mungojerrie.Det ser ud til at være et fedt program,jeg kan bare ikke finde ud af at bruge det.
Avatar billede awbufas Nybegynder
11. august 2008 - 15:01 #6
Til uffesteenberg.
Det er super nemt at bruge..Mange tak for hjælpen.Du må have dine points
Avatar billede uffesteenberg Novice
11. august 2008 - 16:50 #7
Godt jeg kunne hjælpe :-)
Avatar billede KurtNielsen Nybegynder
23. februar 2014 - 21:18 #8
Hej.

Jeg har installeret programmet Uffesteenberg henviser til.
Når jeg f.eks har klippet noget væk, hvordan gemmer jeg så filen
jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan gemme den redigerede fil.

Mvh. Kurt Nielsen