Avatar billede stringer Nybegynder
06. august 2008 - 20:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

siden kan ikke vises - windows vista home premium

Hej med jer eksperter..

Jeg har en kollega der skulle vise mig noget på nettet....men kunne ikke komme på efter en ferie.

Det er en bærbar Dell med windows vista home premium.
Skriver blot siden kan ikke vises.....men viser også at der ER forbindelse til netværket og forbindelsen ikke fejler noget. hvilket kunne ses da den hentede en opdatering til windows.

Den er koblet på sammen med 3 andre pc´er og på dem var der intet..problem med....

Hvad kan dette skyldes??

Hurtigt svar udbedes..

På forhånd tak.

Stringer
06. august 2008 - 22:17 #1
... er det hvilken som helst internet side ?
Avatar billede stringer Nybegynder
07. august 2008 - 16:43 #3
ja det er alle sider...JEg har gendannet systemet til før nogle opdateringer trådte i kraft...og nu kan jeg kommme på....det var windows opdateringer...men dem er jeg jo nødt til at have..??

Har lige lukket sidste spørgsmål....tak;)
07. august 2008 - 21:50 #4
Dvs. hvis du går ind på WindowsUpdate http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da
så ka' den godt (også hvis du klasker [F5] der for at opdatere?).

Men alle andre sider såsom

www.dr.dk -> http://www.dr.dk/
www.tv2.dk -> http://tv2.dk/

ikke kommer frem ?
Avatar billede stringer Nybegynder
14. september 2008 - 16:30 #5
smid lige svar karise larry for point
14. september 2008 - 16:35 #6
Hvad endte det med ?
Avatar billede stringer Nybegynder
14. september 2008 - 16:37 #7
Endte med at gendanne systemet...og så virkede det;)
Avatar billede tjepsen99 Nybegynder
01. juli 2009 - 23:05 #8
Hej
Jeg har et lignende problem - jeg har forbindelse til nettet - fejlfinding siger det. Jeg kan hente opdateringer fra MS, men jeg kan ikke komme på sider overhovedet - ingen. Maskinen henter automatisk opdateringer og installerer dem, så jeg ved der er kontakt.
Jeg har prøvet med Firefox, det giver samme resultat.
Jeg har desuden prøvet at starte i fejlsikret tilstand - SÅ virker det.
Efter genstart har jeg deaktiveret alt og har stadig ingen kontakt til exporer - men også stadig forbindelse til nettet.

Det er Vista - jeg glæder mig til windows  7 udkummer - det virker næsten som xp.

VH Torben
02. juli 2009 - 06:30 #9
<tjepsen99>: Du bør/skal oprette din egen tråd med dit problem/spørgsmål...