Avatar billede jippet Nybegynder
05. august 2008 - 21:30 Der er 19 kommentarer

Kan ikke finde harddisk

Jeg har en bærbar computer og har købt en større harddisk til den. Jeg kopierede den gamle over på den nye, som var tilsluttet i en ekstern boks via usb, med programmet Paragon drive copy. Alt gik som det skulle og jeg satte den nye ind i computeren og startede op og fik besked : Primary harddisk not found. Jeg prøvede to gange og det samme skete. Harddisken er tilsyneladene ikke defekt hvad kan det være? Kan det være en forkert harddisk?
05. august 2008 - 21:54 #1
... check hvad den står som i BIOS ?
05. august 2008 - 21:56 #2
Forsigtig forespørgsel - dine tidl. spm. ->
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=jippet&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - der er folk der spørger efter dig ? Du bør (=skal) vende pænt tilbage...

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede jippet Nybegynder
05. august 2008 - 22:04 #3
Hvad tænker du på ? Der står first boot device cd romm men under harddisk står der 0.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2008 - 22:07 #4
Hvorfor bruge udtrykket "Forsigtig forespørgsel - dine tidl. spm. -> " Spørgeren har klart demonstreret at han ikke kan overholde regler, så lad ham da sejle sin egen sø
05. august 2008 - 22:10 #5
(Der er nogen der brokker sig over at jeg brokker mig så jeg finder mellemtingen. Er nok for 'flink' af mig *S* ?)
05. august 2008 - 22:11 #6
<jippet>: Jeg/vi ka' jo vente et par måneder eller mere med at vende tilbage ligesom dig ?
Avatar billede jippet Nybegynder
05. august 2008 - 22:20 #7
Jeg forstår overhodet ikke hvad I hentyder til!! Hvad betyder dine tidl. spm ??? Hvad handler det om? Jeg havde bare et problem og troede at nogen kunne løse det. Jeg er ikke med...
Avatar billede off-line Nybegynder
05. august 2008 - 22:21 #8
Enig i helgec's synspunkt.
05. august 2008 - 22:50 #9
Hvad er det du ikke forstår ved [05/08-2008 21:56:45] ?

" tidl. spm " er en forkortelse af " tidligere spørgsmål " ...
Avatar billede Jensen DK Novice
06. august 2008 - 07:01 #10
Han er godtnok ikke meget for at afslutte sine maaaange spørgsmål, så der er nok ikke mange der gider at hjælpe her.
Avatar billede jippet Nybegynder
06. august 2008 - 16:52 #11
For det første er jeg en hun og ikke en han, for det andet så ved jeg vitterligt ikke hvorfor jeg skal kanøfles. Jeg ved godt at Eksperten.dk har en masse regler, skrevne som uskrevne og jeg har, så vidt jeg ved, altid prøvet at overholde dem men jeg forstår dem ikke alle og har nok lavet en fejl, en forglemmelse, en fornæmmelse eller hvad ved jeg!? Jeg troede bare at denne site var til for at få hjælp fra nogle dygtige "nørder" og jeg beklager hvis jeg har overtrådt nogle regler. Jeg skrev ikke mere i går fordi jeg skulle tidlig op og gik i seng. Nu sender jeg dette men ved ikke om det gøres rigtigt!! Hilsen og tak for jeres hjælp, igennem tiderne, trods alt!:)
Avatar billede off-line Nybegynder
06. august 2008 - 17:23 #12
Så lad mig give et konkret eksempel. Her har du fået hjælp. Jeg lægger et link til
behandling af svar, så du kan få klar besked. Men du har åbenbart ikke gidet læse
det. Og selv om der kommer en opfordring til at tage tråden op, reagerer du slet ikke.
http://www.eksperten.dk/spm/785948
Avatar billede off-line Nybegynder
06. august 2008 - 17:27 #13
Ps. Der er ingen som vil kanøfle dig, men vi er nogle, som vil behandles ordentlig,
også af dig. Og ja, det virker faktisk fornærmende, at blive behandlet sådan.
Avatar billede jippet Nybegynder
06. august 2008 - 17:41 #14
jasveg, Kan du forklarer mig hvem, hvorfor, hvordan, hvornår jeg har været fornærmende?????
Avatar billede off-line Nybegynder
06. august 2008 - 17:52 #15
NEJ, når du efter det link jeg lagde, ikke har forstået det, så kan jeg åbenbart ikke.
Avatar billede off-line Nybegynder
06. august 2008 - 17:55 #16
karise_larry - Du som er så diplomatisk, måske kan du klare det*G*
Avatar billede jippet Nybegynder
06. august 2008 - 17:57 #17
Det er det jeg sagde før der er en masse skrevne og uskrevne regler i dette forum som "amatører" som mig ikke fatter en brik af! Jeg har prøvet at kigge tilbage på de tråde jeg selv har lagt ud og jeg synes selv jeg har været høflig og taknemmelig ved alle svar jeg har fået så jeg forstår ikke en brik af det! Det må I undskylde hvis der er nogen der er fornærmede, men nu gider jeg ikke diskutere det her mere og jeg melder mig ud af forum. Kan altid melde mig ind igen under andet navn og mail :) Farvel.
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2008 - 18:01 #18
Sådan, når man skal indordne sig for at fungere sammen med andre så smækker man med døren
Avatar billede Jensen DK Novice
07. august 2008 - 06:21 #19
Jeg troede at man godkendte og havde forstået reglerne, når man meldte sig ind.