Avatar billede tji Nybegynder
03. august 2008 - 18:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen svar på pop3.mail.dk i Windows Mail

Hej. Jeg har en bærbar med en mail konto og en stationær med en anden mail konto. Der er samme opsætning på begge pc'er bortset fra mailkontoen på bærbaren ikke vil modtage de mails som der er sendt til den. Den kan se der ligger 4 mails og venter, men kan ikke hente dem. Efter lidt tid siger den bare at "Serveren pop3 har ikke svaret i 30 sekunder."

Jeg har mail hos TDC og kører Windows mail på Vista på begge maskiner. Hvad kan der evt. være i vejen? De sidder på samme netværk, men den ene kan bare ikke hente sine mails.
Avatar billede super-mann Juniormester
03. august 2008 - 19:19 #1
Jeg har en enkelt gang oplevet samme fejl, fordi de e-mails som lå og ventede på at blive hentet var så store, at programmet blev ved med at afbryde (mistet forbindelsen).
Tjek eventuelt størrelsen på dem via TDC's webmail.
Avatar billede tji Nybegynder
04. august 2008 - 18:38 #2
Det har ikke hjulpet. Har forsøgt at slette dem. Desuden kunne jeg godt hente dem ned på min stationære, men ikke min bærbare. :)
Avatar billede tji Nybegynder
13. august 2008 - 22:02 #3
Skiftede router. Det hjalp, ellers tak for hjælpen