Avatar billede frederikshavn Nybegynder
03. august 2008 - 14:02 Der er 1 kommentar

Bios goes to default når tænder for pc

Hey
Sidder her med et kæmpe problem,som jeg håber i kan hjælpe mig med,det drejer sig om,når jeg slukker for ,min pc om aftenen(slukker også for psu'en,ellers er der en lcd skærm der står og lyser),når jeg så tænder den næste morgen er biosen gået tilbage til deafult,jeg havde samme problem for ca 3uger siden,der skiftede jeg så batteriet,og det hjalp,men her til morgen var problemet vendt tilbage, biosen var igen gået i deaufault,mener ikke det kan være rigtit at jeg skal skifte batteri,hver 3 uge,købte mb d.20/6-08 hos GETMORE,min pc ser sådanne ud:

MB: Asus Crooshair
Brænder: Plextor PX-800A
Cpu: AM2 ATHLON 64 X2 6400+ (3.2GHz)
Ram: GeIL Black Dragon 4gb pc6400
C-drev :WD raptordisk 10.000rpm 37,6gb
D-Drev :1 TB WESTERN DIGITAL CAVIAR GP 16MB
Skærmkort: XFX GeForce 8600GTS 256MB (675M) 2x DVI 1 Retai
PSU :520W CORSAIR HX SERIES ATX2.2
PLZ HELP SOMEBODY
Avatar billede off-line Nybegynder
03. august 2008 - 14:15 #1
Du har da i alt fald et problem med at vende tilbage til dine mange åbne spørgsmål.
Det må du i følge reglerne også helt selv om. Men der er brugere, som ikke har
lyst til at hjælpe dem, som ikke viser den smule respekt det er, at lukke sine spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=frederikshavn&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on