Avatar billede xixdia Nybegynder
02. august 2008 - 11:26 Der er 1 kommentar

Count onchange

Hej!

Jeg er ved at lave en slags drømmeholdsspil,
hvor man i x dropdowns skal vælge spiller.
Spillerne er delt op i kategorier, og det er her problemet kommer, for man må kun have et bestemt antal af hver.

Jeg vil gerne have den til at tælle op hvormange man har valgt i de enkelte kategorier, så man har en ide om hvor langt man er.

se udkast på:
http://www.xixdia.dk/ol/create.asp
Avatar billede mini-me Nybegynder
05. august 2008 - 22:53 #1
Du skal jo nok bruge noget javascript og ikke ASP. Hvis du vil undgå reload af siden hver gang der bliver lavet en "onchange" på din select.