Avatar billede kufe Nybegynder
31. juli 2008 - 21:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke finde min harddisk i windows xp pro

Hej..

Jeg har lige fået købt mig en ny SATA2 harddisk som jeg har fået sat i min computer. Alle stik sidder som de skal men kan ikke finde den i windows (køre windows XP pro)

Nogen som kan hjælpe?

//Kufe
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. juli 2008 - 21:51 #1
højreklik denne computer og vælg administre
klip diskhåndtering og når du kan se din nye disk, så højreklik denne og vælg opret partition.

Herefter venter du til den er færdig formateret og nu skulle du kunne finde den
Avatar billede kufe Nybegynder
31. juli 2008 - 21:55 #2
Er derinde nu men kan ikke se den.. kan kun se min gamle disk
31. juli 2008 - 22:09 #3
(Kan den ses i BIOS ? Altså ikke noget som helst med OS/Styresystemet at gøre)
Avatar billede kufe Nybegynder
31. juli 2008 - 22:19 #4
Kan ikke se den i BIOS
Avatar billede kufe Nybegynder
31. juli 2008 - 22:36 #5
Så kom den frem .. prøvede at skifte sata-stikket ud med et andet og vupti..