Avatar billede fischer Nybegynder
31. juli 2008 - 09:19 Der er 4 kommentarer

Baggrund der ikke vil forsvinde

Hej,

jeg har en HP desktop som kommer med en HP baggrund.
Da jeg bruger remote desktop en del vil jeg gerne have den fjernet.
Det går som sådan fint (Kontrolpanel-skærm-baggrund) og når man sidder ved computeren er der heller ikke nogen baggrund.
Men hvis man genstarter computeren viser den fortsat HP-baggrunden og det samme gør den hvis man vil logge på Remote desktop udefra.

Hvordan fjerner jeg baggrunden helt?
Avatar billede fischer Nybegynder
31. juli 2008 - 09:20 #1
P.S: Der hvor den stadig viser baggrunden er ved login-boksen.
Når først man er logget ind så er baggrunden væk.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2008 - 22:26 #2
Er det XP Boot Logo, som driller?
Så er her en anvisning på at få den til at forsvinde?
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=395
Avatar billede fischer Nybegynder
18. august 2008 - 22:54 #3
Hej, beklager det sene svar, men der gik ferie i den :-)

Det er ikke boot-logo, men den baggrund der vises bag brugernavn adgangskode-boksen som kommer frem når windows startes (og når man forsøger at logge på fra et fjernskrivebord)
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2008 - 07:27 #4
OK, men den kan jeg desværre ikke ordne for dig.