Avatar billede htmlkongen Novice
30. juli 2008 - 23:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Web shop?

Jeg skal ha et system integrete på min hjemmeside hvor folk kan taste faktura nummer og taste beløb - og herefter betale med deres kreditkort.

Hvilken løsning er billig i den forbindelse?

Er det ikke for meget at betale 1,5 % af beløbet til en udbyder? Eller?

Hvad er dine erfaringer?
Avatar billede -zonic- Nybegynder
31. juli 2008 - 02:47 #1
det kommer du nok ikke så let uden om da det er pbs der kræver de 1.5% :)
Avatar billede peet-49 Novice
31. juli 2008 - 08:13 #2
Desuden skal du have et lukket gatewaysystem, har du hjemmesiden på egen PC, koster det en formue, uanset koster en gateway en del, det kommer du ikke uden om, der er visse sikkerhedsnormer, der skal være iorden, desuden skal PBS godkende hjemmesiden.
Avatar billede leif Seniormester
31. juli 2008 - 08:55 #3
Der findes dyre og billige løsninger afhængig af behov, kan du selv kode så er FriBetaling en god mulighed. Vil du have lidt mere hjælp og mulighed for gennemgang af sitet af udbyderen for om du overholder kravene, så er DIBS en mulighed (De er dyrere end FriBetaling men en mulighed)
Avatar billede htmlkongen Novice
31. juli 2008 - 11:16 #4
Tak for svar.

Jeg har kigget på FRIBetaling som egentlig ser udemærket ud. Men er det ikke med de hele? Altså gateway mv.?

Det bliver integreret i designet - og har PBS nummer i forvejen.

Er lidt i tvivl om hvad der skal til mere hvis nu FRIBetaling er løsningen?
Avatar billede leif Seniormester
31. juli 2008 - 11:46 #5
Hvad mener du om at de er det hele ?

De er en betalingsgateway så du kan modtage Internet Betalinger, det PBSnummer er det en Internet Indløsningsaftale ?
Avatar billede htmlkongen Novice
31. juli 2008 - 11:56 #6
OK så er jeg med :-) Jeg har en dankort terminal i forvejen og der er oprettet aftale med PBS - så ja det må vel være en indløsningsaftale?
Avatar billede leif Seniormester
31. juli 2008 - 13:08 #7
Ikke en Internet Indløsningsaftale, din aftale skal sandsynligvis udvides
Avatar billede brokov Nybegynder
31. juli 2008 - 13:16 #8
Mht. indløsningsaftalen, så skal man have en aftale hvis man har en fysisk butik, og en anden hvis man har en webshop. Det var i hvert fald hvad de fortalte mig da jeg sad med sådan noget for et lille års tid siden.
Så du bliver nok nød til at kontakte pbs og få lavet en aftale til.
Avatar billede brokov Nybegynder
31. juli 2008 - 13:19 #9
Og hvis du vil have en billig løsning, kunne du prøve at kigge på wannafind.dk. De er ikke så dumme at arbejde sammen med.
Avatar billede htmlkongen Novice
31. juli 2008 - 21:58 #10
OK. Wannafind ser også fint ud - men tror nu det hele peger på FRIbetaling og så en udvidelse af min eksisterende PBS aftale. Smid svar for svar :-)
Avatar billede leif Seniormester
01. august 2008 - 09:23 #11
Udvidelse af din aftale skal du uanset hvilken udbyder du vælger husk det.
Avatar billede htmlkongen Novice
01. august 2008 - 20:25 #12
Jeps :-) Tak - god week.