Avatar billede bruna Nybegynder
30. juli 2008 - 08:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Logge på Joomla Administrator

Det brugernavn og det password som jeg brugte til installation af Joomla, kan jeg ikke bruge når jeg skal logge på www._______.dk/administrator? Hvad er nu det?
Avatar billede bruna Nybegynder
30. juli 2008 - 08:25 #1
Jeg får fejlen: "Incorrect username, password, or access level. Please try again". Jeg bruger det sammen brugernavn og password, som jeg brugte til MySQL database configuration.
Avatar billede leif Seniormester
30. juli 2008 - 09:21 #2
Vælger man ikke at oprette en bruger på et tidspunkt eller tildeler den en Administrator bruger.

Det er normalt IKKE de samme oplysninger som til Databasen
Avatar billede bruna Nybegynder
30. juli 2008 - 10:30 #3
Det husker jeg overhovedet ikke, at jeg skulle  have gjort. Øv jeg er på den
Avatar billede bruna Nybegynder
30. juli 2008 - 10:42 #4
Muligvis i Step 3 har jeg indtastet disse oplysninger. Skal jeg starte helt forfra med installationen... sig nej. Er der en måde jeg kan finde frem til brugernavn og password.
Avatar billede leif Seniormester
30. juli 2008 - 10:52 #5
Ja, smut ind i databasen og ændre passwordet i den korrekte tabel. (Plejer at virke)
Avatar billede bruna Nybegynder
30. juli 2008 - 10:53 #6
URL

Path

Your E-mail  (Enter your e-mail address, this will be the e-mail address of the site SuperAdministrator.)

Admin password

Disse fire oplýsninger skal indtastes på step 3. Har læst på nettet at standard-brugernavn er admin http://joomladanmark.org/index.php?option=com_content&task=view&id=64&Itemid=39
Avatar billede bruna Nybegynder
30. juli 2008 - 11:14 #7
Jeg har været inde i den rette tabel i PHPMyAdmin og ændre password. Username står til admin. Har prøvet flere gange og har ændret i rette tabel. Prøver jeg igen får jeg samme fejl. Aaaarghh.
Jeg har nu prøvet i firefox også, men det er det samme.
Avatar billede leif Seniormester
30. juli 2008 - 11:57 #8
Har du husket at lave en MD5 på passwordet ? (Vælg MD5 i dropdown boksen ud for feltet)
Avatar billede bruna Nybegynder
30. juli 2008 - 13:28 #9
Ja, det havde jeg. Det virker nu. Måske skulle der lige gå noget tid.. Du skal have nogle points?
Avatar billede leif Seniormester
30. juli 2008 - 13:30 #10
Svar.
Avatar billede bruna Nybegynder
30. juli 2008 - 13:46 #11
tak for hjælpen
Avatar billede leif Seniormester
30. juli 2008 - 13:52 #12
Så lidt
Avatar billede torbenra Nybegynder
29. september 2008 - 10:36 #13
Glemmer du dit password en anden gang kan du finde en guide på www.profserver.net