Avatar billede sly-boogy Nybegynder
29. juli 2008 - 23:23 Der er 2 kommentarer

hvorfor viser min skærm ikke fuldskærm nogle der kan hjælpe

hej med jer og tak fordi i kiggede forbi...

jeg skulle spørge jer om noget, når jeg laver fulskærm i youtube, viser skærmen halvdelen af skærmen sort og halvdelen hvid. altså kan ikke se den i fuldskærm, har lige købt min bærbar i går , og den hedder acer extensa 7620.. nogle der kan hjælpe  +
Avatar billede newts Nybegynder
30. juli 2008 - 15:37 #1
Du har nok ikke sat nok ram af til skærm i Bios opsætningen.
Nogen BIOS'er kan afsætte forskellige størelser af RAM til skærmkortet, da skærm-ramen er en del af den normale ram.
Avatar billede sly-boogy Nybegynder
03. august 2008 - 00:39 #2
hvordan gør jeg det kan du ikke lige fortælle mig det, ved ikke så meget om computer derfor hehe