Avatar billede ashes Nybegynder
29. juli 2008 - 15:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CMD Fil der lukker sig selv efter den har startet 2 programmer

Jeg har et program, som kører på en krypteret harddisk ... så før det skal starte skal den krypterede harddisk være åben ... så for at altid få startet det korrekt ... har jeg lavet en a.cmd fil, som først starter krypteringsprogrammet ... og derefter det andet program ... problemet er bare at cmd filen ikke lukker når program 2 er startet men først når program 2 afsluttes ... er der en måde man kan løse det problem på.
Avatar billede jhkl Nybegynder
29. juli 2008 - 16:09 #1
begynd linjen med "start"
Avatar billede ashes Nybegynder
29. juli 2008 - 17:57 #2
Det virker perfekt - takker - hvis du vil være så flink at lave et svar.
Avatar billede ashes Nybegynder
16. august 2008 - 09:32 #3
Jeg vil meget gerne have et svar jhkl ...
Avatar billede ashes Nybegynder
20. august 2008 - 23:22 #4
Med henvisning til

http://www.eksperten.dk/spm/842349

lukker jeg det her spørgsmål.

Endnu engang tak for hjælpen jhkl.