Avatar billede thomze Nybegynder
28. juli 2008 - 19:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HTC Cruise problemer!

Hej, jeg har netop købt en brugt HTC Cruise, som faktisk virkede perfekt, ingen ridser osv.

Da jeg så havde brugt den lidt og batteriet begyndte at gå i 0, så gik den ud, som alt andet uden strøm på jo gør.

Problemet er, når jeg sætter den til at lade, så prøver den at tænde, men der er ikke strøm nok, så den går ud igen, og så prøver den igen, så den kører ligesom en cyklus på tænd\dræn\sluk\tænd\dræn\sluk.. Jeg kan IKKE få den til at stoppe, er der nogle der kender problemet, evt også med andre enheder end lige HTC's. ?

Det er ret frustrerende når man netop har købt den, og den virkede fint da man prøvede den :( Det må være en løsbar fejl?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. august 2008 - 09:30 #1
Den skal jo først begynde at tænde, når du trykker på on/off knappen - så noget lyder galt.

Jeg har haft et enkelt eksemplar hvor Mini-usb stikket var defekt - den kunne derfor ikke lade, men der var jo ikke noget i vejen for at sætte et batteri i, der var ladet op, og så bruge den indtil batteriet var dødt.

Lyser ladedioden når du lader den?
Avatar billede thomze Nybegynder
25. september 2008 - 21:46 #2