Avatar billede struve_aalborg Nybegynder
27. juli 2008 - 12:34 Der er 2 kommentarer

Trådløst net falder ud

Jeg har problemer med det trådløse netværk, som falder ud ind imellem. Forbindelsen til det trådløse internettet forsvinder i 20-30 sek for så at komme igen. Jeg har prøvet med kabelforbindelse til den trådløse router, hvormed problemt ikke opstår. Er der én der har en idé til hvad problemet er?
Avatar billede ejldk Nybegynder
27. juli 2008 - 13:54 #1
Jeg vil skyde på at det skyldes en dårlig forbindelse mellem routeren og pcen.
Hvor langt står de fra hinanden, og hvor mange mure er der imellem?
Avatar billede struve_aalborg Nybegynder
27. juli 2008 - 19:32 #2
Pc og router er placeret umiddelbart ved siden af hinanden!