Avatar billede nybegynder Nybegynder
23. juni 2001 - 01:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp en nybegynder med asp

nu har jeg downloadet programmet fra http://www.web-zone.dk/script/asp/jwringelink/

Nu har jeg downloadet det man jeg har et lille problem !!
Jeg kan ikke bruge den som de har det på demoen. Når jeg tilføjer en ny melodi, det virker okay  !!
men når jeg logger mig på så er fejlen der!!

Når jeg prøver deres demo og tilføjer en melodi og logger mig på så kan jeg kun se melodien i under  Godkend Ringetoner og når du godkender der så ryger den i Ret/Slet I Ringetonerne. og forsvinder fra  Godkend Ringetoner. Derefter når man logger af så kan man se den nye melodi.

Når jeg tilføjer en melodi så kan jeg se under  Godkend Ringetoner  og Ret/Slet I Ringetonerne. Og når jeg godkender det så forsvinder den også men når du logger af så er melodien ikke ??????

I kan selv prøve det ! http://www.charlieburger.dk/cgi-bin/jwringelink/index.asp hvad skal jeg gøre eller hvad har jeg gjort forkert kan I hælpe mig !!

og når jeg opretter bruger så skriver den

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80040e07\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Data type mismatch in criteria expression

??????????????? hjælp mig please

Avatar billede agony Nybegynder
23. juni 2001 - 01:18 #1
criteria expression betyder at der er noget at det du forsøger at smide ind i din db ikke er af samme type som din db forventer. F.eks. hvis du prøver at smide et tekst ind i et tal felt.
Avatar billede agony Nybegynder
23. juni 2001 - 01:19 #2
kan vi få lidt kode at se ??
Avatar billede nybegynder Nybegynder
23. juni 2001 - 01:44 #3
For eksempel ????????
på denne adresse har jeg downloadet hvis du kunne download det og afprøve det og se om du får det samme problem !!

http://web-zone.dk/script/

den hedder

JWRingelink 1.0  Asp
Avatar billede agony Nybegynder
23. juni 2001 - 15:05 #4
kender ikke lige noget til de programmer men jeg kender til fejl beskeden :-|