Avatar billede aramis19 Nybegynder
26. juli 2008 - 10:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mislykket installation af updates til Windows SP3?

Hej!!

Har et lidt træls problem, har liget hentet SP3 og det gik fint, men nu når jeg så vil hente opdateringer til SP3, så melder den ud hver gang den skal til at installerer at installationen mislykket?

Nogen der kender til det problem?

Jeg kan gendanne computeren til før SP3 og så køre den fint igen, men ligesåsnart SP3 ligger på den, mislykkes alle installationer af opdateringer...
Avatar billede sleeper Nybegynder
26. juli 2008 - 10:22 #1
Hej

Her er en løsning, jeg har selv lige brugt den igår
http://www.eksperten.dk/spm/839296
Avatar billede aramis19 Nybegynder
26. juli 2008 - 10:54 #2
hehe fandt den faktisk lige selv nu her, og det hjalp :P men derfor kan du godt få point alligevel