Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
22. juni 2001 - 23:07 Der er 8 kommentarer

blokere modtagere

hej hvordan blokere en person i outlook express der står i adresselisten
og når man gør sig \"usynlig\"overfor en person på icq virker det så???
og det samme med msn messenger kan man blokere en person fra sin \"kontaktpersoner\" og kan man gøre det offline
10point for hver svar
\"cyrus-virus\"
Avatar billede kapla Nybegynder
22. juni 2001 - 23:08 #1
Du kan blokere nogen fra messenger både online og offline :-)
Avatar billede kapla Nybegynder
22. juni 2001 - 23:08 #2
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
22. juni 2001 - 23:09 #3
kapla0-->> ok men hvordan ??
Avatar billede kapla Nybegynder
22. juni 2001 - 23:10 #4
højreklik på personen og tryk på bloker
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
22. juni 2001 - 23:16 #5
problemet er hvordan kommer jeg ind og finder mine kontaktpersoner uden at gå online
Avatar billede kapla Nybegynder
22. juni 2001 - 23:17 #6
du går online og så lige efter trykker du på vis som offline
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
22. juni 2001 - 23:25 #7
kaplao-->> ok du får 10point selv om jeg godt vidste man kunne gøre det på den måde
jeg mente om man kan gøre det uden overhovedet at gå online
på den anden måde er det næsten umuligt at gøre det så hurtigt at personen ser det hvis de er online
jeg venter med at give pointene til jeg har fået svar på de andre spm
men du skal nok få dem ok :-)
\"cyrus-virus\"
Avatar billede maped Nybegynder
01. november 2002 - 19:36 #8
luk dog spm.