Avatar billede highfi Nybegynder
18. juli 2008 - 16:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SP3 og tråløs netværk

Mit trådløse netværk vil ikke efter jeg har installeret SP3 til XP, jeg har få prøvet at afinstallere den og vupti så virker det igen.

Prøvede så endnu engang at installere den hvor jeg havde deaktiveret antivirus og firewall for at udelukke dette som fejl. Men laver stadig samme nummer, nogen der har en løsning på dette?
Avatar billede peet-49 Novice
18. juli 2008 - 16:27 #1
Gå i enhedhåndtering under trådløs enhed, vælg fortryd sidste opdatering under driver.
Avatar billede reinelt Nybegynder
18. juli 2008 - 16:32 #2
har lige selv prøvet med min d-link trådløse med sp3 opdatering og det virker
fint jeg bruger avg antivirus. hvilket program bruger du? jeg oplevede i installeringen at der skulle installeres flere programmer bagefter har du
prøvet det??
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2008 - 16:33 #3
Jeg gætter på du har D-link???
Avatar billede highfi Nybegynder
18. juli 2008 - 16:39 #4
Desværre stadig samme problem, har et sådan et kort http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=130-95 i maskinen.
Avatar billede highfi Nybegynder
18. juli 2008 - 17:18 #5
Fandt en helt ny driver til netkortet tilpasset SP3 og vupti så var der hul igennem :)
Avatar billede brainstorm Nybegynder
25. september 2008 - 20:52 #6
Tak for rådet om opdatering af driveren! - Det virkede også med det samme for mig. Jeg søgte på Intel(R) PRO Wireless 2200bg og fandt driveren til hardwaren (Intels website!) downloadede den, pakkede den ud i min driver mappe og bad enhedshåndteringen af hardwaren om at opdatere fra den mappe. Et kort øjeblik efter virkede det trådløse igen, selv om programmet mente af der først skulle genstartes.
:-)