Avatar billede clausthomsen Nybegynder
18. juli 2008 - 13:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sharepoint kan ikke finde configurations database HJÆLP

Hej

Jeg har eller rette jeg havde en wss kørende med på min sharepoint, men da jeg loggede på sidst var det som om al var væk.

Det sige "Cannot connect to the configuration database" og jeg kan ikke finde ud af hvad der mens og hvordan jeg skal få den op at kører igen

Hjælp er MEGET ønsket, så der er en 500 mand med ud over point
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2008 - 14:18 #1
har du prøvet dette: http://support.microsoft.com/kb/823287
:-)
Avatar billede clausthomsen Nybegynder
18. juli 2008 - 14:42 #2
Hej

Ja det har jeg, ingen held der. Har google en del rundt uden at finde noget, så skal nok ha irl hjælp af en der ved hvad der drejer sig om.

men tak
Avatar billede showsource Seniormester
18. juli 2008 - 22:23 #3
Jeg aner INTET om IIS, men den comp du logger på med er vel ikke inficeret?
Avatar billede clausthomsen Nybegynder
19. juli 2008 - 07:56 #4
Ja det er den ikke - tror der er noget galt i en opsætning i IIS men kan måske være noget andet so fx DNS eller Sql opsætning
Avatar billede clausthomsen Nybegynder
07. august 2008 - 12:35 #5
lukket