Avatar billede shjdsi Nybegynder
17. juli 2008 - 16:50 Der er 2 kommentarer

bach konvertering til divx eller xvid

Hej jeg har en række små video klip jeg gerne vil sikre mig kan afspille på min dvd optager derfor søger jeg et program der kan konvertere forskellige formater til divx/ og et program der kan anlysere avi og mpg filer så jeg kan se hvad det egenligt er for et codecs de er i.

Det fedeste ville jo være hvis der fandtes et program der kunne begge dele...
DVS konvertere alle avi/mgp filer i en mappe hvis muligt ellers fortælle mig hvilket codeks de filer der ikke kunne konvertes er.

Det er selvfølgelig gratis programmer jeg er mest interesseret i.
17. juli 2008 - 21:25 #1
Ellers prøv med "super video converter"
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
bemærk at inde på deres side ligger en reklame for "prism video converter"
og det er ikke den du skal hente, inde på siden scroll helt til bunds på siden,
og klik på "Start Downloading SUPER ©"  så åbner en ny side, et ganske lille stykke nede i teksten står "download and use"  klik så på det,
så åbner igen en ny side, aller nederst på denne side klikker du på,
"Download SUPER ©  setup file"
Avatar billede uffesteenberg Novice
18. juli 2008 - 23:22 #2
Men Prism er næsten identisk og de kan begge konvertere et væld af video-formater. De er begge temmelig gode.. begge er gratis (Prism har dog en Plus-udgave der koster) og skulle iflg. hjemmesiderne have en batch-funktion.