Avatar billede blackscorpion Nybegynder
17. juli 2008 - 01:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Custom Java Program til HTC Diamond.

Hej E.

Er lige blevet den stolte ejer af HTC's nyde Diamond smartphone.

Og i den forbindelse er jeg på udkig efter en med lidt tid på hænderne, der kunne tænkte sig at hjælpe lidt med et custom java program, som jeg skal bruge i forbindelse med mit arbejde.

Har ikke selv forstand på Java programmering. :S

Skriv hvis nogle har interesse.

ps. Det der skal laves er ikke noget voldsomt. ;)
Avatar billede mr_chaos Praktikant
17. juli 2008 - 14:06 #1
Hehe, siger kunden altid :p

Start med at smide en beskrivelse af hvad du vil have lavet, så har folk en chance for at se om det er noget de kan klare.
Avatar billede nielle Nybegynder
17. juli 2008 - 19:09 #2
Nogen speciel grund til at det skal være Java?

Compact .Net ville være en lige så oplagt mulighed siden Diamond køre på Windows Mobile 6.1.
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
18. juli 2008 - 00:34 #3
Nej det er ikke et krav at det skal være java... men dette er min første smartphone/pda, så aner ikke hvad der som standard kan køre på. ;)

Hovedsagen er at jeg er Vægter.

Og har brug for noget, hvor jeg f.eks. kan vælge en bygning, fløj, etage, og hvad jeg har fortaget mig... f.eks. lukket en vindue, slukket en kaffe maskine osv.

Ville sætte pris på, hvis det kunne laves at den kørte efter en seperat fil, med indstillingerne i, da jeg er mange forskellige steder, og der hvert sted er forskellige "krav" til hvad jeg har brug for. :)
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
19. juli 2008 - 19:48 #4
slet ingen interesseret ? :(
Avatar billede nielle Nybegynder
20. juli 2008 - 12:43 #5
Denne del af Eksperten operere normalt efter hjælp-til-selvhjælp princippet.

Hvis du mere er intesseret i at få nogle andre til at lave det for dig, bør du nok flytte det til denne kategori i stedet:

http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
28. juli 2008 - 01:29 #6
lukker.