Avatar billede hschak Nybegynder
15. juli 2008 - 22:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dvd menuprogram

Jeg skal bruge et godt program hvor jeg kan lave menuér til nogle dvdér  det vil sige et "prof" menuprogram. Det skal helst ikke koste en jetjager.

Kan og findes der evt et program der kan lave nogle flotte menuer til både dvd og alm cd skiver CD-R skiver...
15. juli 2008 - 23:22 #1
Avatar billede norbert_ Nybegynder
16. juli 2008 - 00:38 #2
Prøv at kigge evt. på denne side:
http://www.abmedia.dk/video/spruce.htm
Avatar billede cgleerup Nybegynder
16. juli 2008 - 08:22 #3
De store programmer koster en jetjager :-)
Scenarist eksempelvis.

Problemet med såvel de dyre som de billge "turist" programmer er at folk giver sig i kast med ting de ikke ved noget om, og disse prog. kan lave en masse ting som afspillerne kun i meget lille grad understøtter, så træd varsomt.

Men kig eventuelt på encore (der dog også har sin, omend lave, pris) og på Pinnacle DVD-studio.
Avatar billede hschak Nybegynder
17. juli 2008 - 01:58 #4
Takker jer... har kigget lidt på linkene.... Spruce ser ud til at være noget af det jeg søgte.
Avatar billede hschak Nybegynder
17. juli 2008 - 01:59 #5
Ups skulle have været en kommentar men kom lige med et svar norbert_
Avatar billede norbert_ Nybegynder
17. juli 2008 - 09:12 #6
Svar :-)