Avatar billede duqe Nybegynder
14. juli 2008 - 21:05 Der er 4 kommentarer

Maks 4 chekbox

Hej

Jeg har en liste hvor hver titel har en checkbox foran sig.
Her skal man kunne udvælge maksimum 4 4 titler (til videre sammenligning). Er der nogle der ved om man kan sætte begrænsning på antallet af checkboxe der er "checked"?

På forhånd tak
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. juli 2008 - 21:17 #1
Med javascript (clientside) eller med php (serverside)
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. juli 2008 - 21:19 #2
Du kan måske finde inspiration i sovsen på denne side: http://javascript.internet.com/forms/checkbox-counter.html
Avatar billede duqe Nybegynder
15. juli 2008 - 12:46 #3
Har sat limit 4 på mysql linjen, så tog den nemme måde.
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. juli 2008 - 12:50 #4
En pæn løsning ville da være javascript, som tjekker antal hver gang man checker en checkbox af.