Avatar billede hartvig12 Nybegynder
14. juli 2008 - 08:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CTRL+ALT+F4 er væk

Hej eksperter,
Jeg oplever at genvejen CTRL+ALT+F4 er stoppet med at virke. Jeg arbejder med en C5 3.0 på en SQL-server.
Noget kunne dog tyde på at det er lokalt på den bærbare (Lenovo T61), at der er noget galt.

Er der nogen som har løsningserfaringer med den slags ?

Takker.
Avatar billede mariaf Juniormester
14. juli 2008 - 09:35 #1
Du bruger bare windowstasten også. Så virker det, men en rigtig løsning er at slå grafikindstillingerne fra  i din skærmopsætning. Højreklik på skærmen, vælg grafikindstillinger - genvejstaster. Deaktiver dem.
Avatar billede hartvig12 Nybegynder
24. juli 2008 - 15:25 #2
Hej Maria,

Det var ikke lige det rigtige svar.
Det viser sig, at det var Lenovoen, som havde hugget genvejen, og at man blot kan ændre genvejen til hovedkartotek i tasteopsætningen under de basale redigeringsfunktioner. Det er åbenbart et problem på flere bærbare, og jeg har så valgt F12, som hop til hovedkartoteket.

Takker for indsparket.
Avatar billede mariaf Juniormester
31. juli 2008 - 21:13 #3
Øhh, Lenovoen?? Mere for at blive klogere :-)
Avatar billede hartvig12 Nybegynder
31. juli 2008 - 22:45 #4
Lenovo T61 = Bærbar computer :o)

Takker alligevel for dit bud, du er virkelig vidende som få på de her områder, og du har hjulpet mig adskillige gange før.

/Hartvig
Avatar billede mariaf Juniormester
31. juli 2008 - 23:19 #5
ok, og tak for de pæne ord.