Avatar billede modex Nybegynder
13. juli 2008 - 17:01 Der er 3 kommentarer

Hvordan laver man en sådan tekst?

Hej,

Jeg mener (et minde fra de gamle dage) at man via html kan få et link til at ud som om det er deaktiveret (synligt ved teksten er "sænket").

Hvi I forstår hvad jeg mener, hvordan gør man så?
Avatar billede roenving Novice
13. juli 2008 - 17:12 #1
'sænket' ?-)
Avatar billede modex Nybegynder
13. juli 2008 - 17:21 #2
Jae, så skal I selv regne resten ud :-)

Ved ikke helt hvordan man skal formulere det på teknisk vis... men det jeg søger er en visuel visning af links, der ikke er aktive, men når man har oprettet sig på siden, så bliver linkene aktive. Mener bare man kan gøre det på en brugbar og simpel måde i html/css uden brug af avanceret grafikprogrammer.
Avatar billede olebole Juniormester
14. juli 2008 - 13:51 #3
<ole>

Det er vel bare et span, der er stylet, du skal bruge. Når så brugeren logger på, laver du spannene om til links

/mvh
</bole>