Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. juni 2001 - 14:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

digicam/compact flash card

Virker alle compact flash cards til alle digitale kammeraer?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. juni 2001 - 15:02 #1
ehm... nej... cf kort virker f.eks. ikke til digitalkameraer der arbejder med floppy\'er, PCMCIA kort eller andet...

Selv inden for cf kort kameraer er det ikke alle kameraer der kan bruge alle typer kort. F.eks. kan mange ældre kameraer ikke benytte større end 32mb kort.

NanoQ
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. juni 2001 - 15:22 #2
ok. Takker for svaret. Lige et par spørgsmål mere:
Ældre kammeraer, hvor gamle er de?
jeg ved man kan få billeder på cd-rom fra et almindeligt kammera. Kan man få \"rigtige\" billeder fra et digicam?
Avatar billede prodic Mester
22. juni 2001 - 15:26 #3
gizmo->Ja du kan sagtens få \"rigtige\" billeder ud af dine digi-cam billeder.
Dog er prisen en anelse højere end for normale billeder.
Ældre kameraer - 2 år gamle, det er \"gammelt\"
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. juni 2001 - 15:26 #4
prodic >> damn, nådede ikke at give dig points, håber det i orden :- )
Avatar billede prodic Mester
22. juni 2001 - 15:30 #5
Helt OK.
Avatar billede kurtj Nybegynder
23. juni 2001 - 13:25 #6
Du skal også vide at indenfor compactflash er der type I+II, har du et cam med type II kan du også bruge I. Men ikke omvendt. Kun type II kan anvende IBM microdrives.