Avatar billede jens_k Nybegynder
13. juli 2008 - 15:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ALTER - Scan alle tabeller / kolonner.

Hej,

Jeg har en MS SQL 2005 DB som har været udsat for en omgang SQL Injection, jeg har nu lukket hullet, og skal nu have fikset tingene.

Det som er sket er at den har tilføjet denne tekst i alle kolonner:
<script src=http://www.bkpadd.mobi/ngg.js></script>

Hvordan laver jeg et script som automatisk tager alle kolonner i alle tabellerne i min database, og replacer den overstående tekst med "".

Håber der er nogen som kan hjælpe

Mvh

Jens K
Avatar billede hnteknik Novice
13. juli 2008 - 15:24 #1
Jens - kig i et af de indlæg, jeg har oprettet. Der finder du svaret på dit spg.
søg efter hnteknik
Avatar billede hnteknik Novice
13. juli 2008 - 15:31 #2
Det er oprettet under MS SQL. Beklager mgl link, men sidder på en laaaaaangsom GPRS linie
Avatar billede jens_k Nybegynder
13. juli 2008 - 15:56 #3
Super, har fået det løst.. kan du ikke lige smide et svar?
Avatar billede hnteknik Novice
14. juli 2008 - 18:55 #4
Yes