Avatar billede gudher Nybegynder
12. juli 2008 - 15:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Acer Cinedash virker ikke?

Hejsa, jeg har problemer med min helt nyt bærbar. Jeg har forrige torsdag erhvervet mig en Acer Aspire 6920G. Dyret virkede helt fint indtil i morges hvor mediekonsolen slet ikke ville noget. Knappen med lydløstilstand lyser, som var den lydløs, men samtidig lyser "trappen" med volume, helt, som var der skruet helt op for lyden. Selve lyden virker fint, hvis jeg piller ved den inde på computeren. Problemet er at volumemåleren i cinedash ikke følger med når jeg skruer op og ned, og at man faktisk slet ikke kan bruge konsolen længere. Den er stoppet med at reagere når jeg trykker på den.

Kort sagt: den virker slet ikke. Reagerer slet ikke på noget som helst. Kan jeg ved et tilfælde have slukket for den ? Har kigget i manualen, men der var ikke meget hjælp at hente.
Avatar billede gudher Nybegynder
13. juli 2008 - 23:41 #1
Ingen der ved noget?

Er det selve hardwaren der er gået i stykker ? Ikke andet at gøre end at sende den til reparation? Efter en uge !! :S
Avatar billede tofthoej Nybegynder
27. august 2008 - 21:32 #2
Havde samme problem med låst Cinedash (mute+100%vol) på min Acer Gemstone 6920. Blev afhjulpet med almindelig nedlukning af Windows Vista. Derefter blev strømforsyning og batteri frakoblet i mindst 10 sekunder. Tilslut batteri og strømforsyning igen. Boot Windows igen, og forhåbentlig er problemet løst. (Fundet via "theacerguy.com")
Avatar billede gudher Nybegynder
18. januar 2011 - 17:34 #3
Forældet