Avatar billede jesper_munk Nybegynder
11. juli 2008 - 15:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kursus anbefalinger?

Hej

jeg skulle ha' været på et kursus hos Teknologisk institut der hedder Applikationsudvikling med Microsoft Excel http://www.teknologisk.dk/uddannelser/k11861 men de planlægger ikke flere afholdelser af kurset, er der nogen der kan anbefale et kursus der er nogenlunde tilsvarende?

Jeg er rimeligt ny til VBA, og har lyst til at lære at bruge det på en god måde, idet jeg arbejder meget i excel og får tit brug for at automatisere og udvikle avancerede excelark.

Jeg ville blive meget glad hvis der er nogen der kan anbefale gode kurser...
Avatar billede supertekst Ekspert
12. juli 2008 - 15:01 #2
Alternativt - kunne du få en "Mentor". Har flere gange fungeret som sådan.
Hvis interesseret - kontakt: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede jesper_munk Nybegynder
14. juli 2008 - 10:56 #3
Hvordan ville det fungere med en Mentor???
Avatar billede supertekst Ekspert
14. juli 2008 - 12:17 #4
I de tilfælde jeg har fungeret som mentor:

- hjælpe med konkrete problematikker, som  "Mentee'en" sidder med. Sædvanligevis via mail, hvor jeg modtager fakta om problemet i form af fil med den VBA-kode, der er produceret, beskrivelse af problemet m.v.

- det jeg så returnere er, kommenteret kode på løsningen, evt. flere eksempler på diverse løsnings-modeller - eller mere generelle områder efter ønske.

- hvor det praktisk har kunnet lade sig gøre - afholde dags-forløb på min firmaadresse, hvor vi i fællesskab arbejder med det ønskede.
Avatar billede jesper_munk Nybegynder
14. juli 2008 - 12:53 #5
det tror jeg ville være en god ide når jeg har lært lidt mere, jeg er meget ny til det og har nok brug for at lære mere før det ville fungere... Jeg tror det bedste for mig lige nu ville være at finde nogle gode kurser...
Avatar billede supertekst Ekspert
14. juli 2008 - 16:24 #6
Ok - du kan blot give signal, hvis det bliver aktuelt...
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juli 2008 - 16:25 #7
Jeg plejer også at bruge teknologisk institut og har været tilfreds med deres kurser. Som et godt alternativ kunne du kigge på Superusers der også laver gode kurser. Jeg er ret sikker på at de har et fornuftigt VB kursus også på excel
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2008 - 10:40 #8
lukketid?
Avatar billede kedde65 Praktikant
13. september 2008 - 18:19 #9
Du har formentligt fundet kurset, men ellers er du velkommen til at kigge på www.officekonsulenterne.dk vi kan sagtens lave et tilsvarede kursus.

/Christian