Avatar billede martinsh Nybegynder
10. juli 2008 - 12:08 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hovedmenu "forsvinder" ud af vinduet

Hovedmenuens vindue er rykket så langt op til venstre i Navision-vinduet, at jeg kun kan se nederste højre hjørne!
Hér er ingenting at klikke på  -  kun hvid skærm.

Jeg må på en eller anden måde have trukket i størrelsen på hovedmenuen eller på selve Navision-vinduet, for at få dette til at ske.

Jeg har skrubbet og trukket i alle mulige kanter og hjørner, men intet hjælper. What to do?
Avatar billede sgaardbo Nybegynder
10. juli 2008 - 12:16 #1
Prøv følgende:

1) tryk et sted på menuen, så denne er aktiv.
2) tryk alt+space, for at aktivere pop-up menu (for app).
3) tryk pil til højre til du kommer til pop-up menuen for hovedmenuen. (én gang, hvis hovedmenuen er eneste åbne vindue)
4) Vælg "Flyt" med piletasterne.
5) flyt menuen ned med piletasterne.

  Søren.
Avatar billede martinsh Nybegynder
10. juli 2008 - 12:44 #2
Det virker. Syret!

Tusind tak!
Avatar billede sgaardbo Nybegynder
10. juli 2008 - 12:57 #3
Selv tak.
Avatar billede mariaf Juniormester
12. juli 2008 - 20:46 #4
Ctrl+F9 er nemmere :-)
Avatar billede sgaardbo Nybegynder
13. juli 2008 - 19:38 #5
Ctrl+F9 ?!

Hvad formodes den at gøre? -Der sker ikke en bjælde i min inst. (v. 4.0 SP3)
Avatar billede martinsh Nybegynder
13. juli 2008 - 20:16 #6
Ctrl+F9 gør heller ikke noget for mig (v.3.70.B)!

...og nu fremgår det, det var en fejl, at jeg sendte "point" afsted til dig, mariaf. Håber, sgaardbo tilgiver.