Avatar billede jaxo Nybegynder
10. juli 2008 - 11:39 Der er 4 kommentarer

Trådløs mus og Kontormiljø

Hejsa

Jeg arbejder i et forholdsvis stort kontor miljø hvor vi sidder rimlig tæt på hinanden (2 - 2,5 m). Vi har før haft 2 trådløse muse mig og min side kammerat (2 forskellige) og min gik i hans computer.

Det må være en kendt problem stilling, hvad gør andre? Hvordan løser man det?

Mvh
Steffen Hvid
10. juli 2008 - 11:49 #1
Kender godt problemet: Seriøse Logiteh Trådløs 'plejer' at være sådan er de skifter kanal hvergang man connecter; der er vist ~10 kanaler den ka' vælge imellem...

Hvis muligt så placer modtagerboxen under bordet (træ?) lige under stavepladen/musen...
Avatar billede jaxo Nybegynder
10. juli 2008 - 12:00 #2
Kender du nogle konkrete modeller? Vi har kik på en LX8 fra logitech
10. juli 2008 - 12:30 #3
(Har ikke noget preferencer...)
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
10. juli 2008 - 14:30 #4
Har prøvet det samme. Hvem har ikke det, dumme Logitech drivers. En ting der ofte løser problemet er at hive USB stikket ud, vente lidt, sætte stikket i igen, søg efter forbindelse.