Avatar billede tik Nybegynder
09. juli 2008 - 15:20 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Pladsen "forsvinder"

Hej!

Jeg har et stort problem, mine gb forsvinder lige så langsomt uden at jeg fylder noget på computeren.

Jeg kører Vista, når jeg går ind i computer står der at der er 7gb ud af 135 ledige, men når jeg markere alle filerne på drevet og vælger egenskaber får jeg følgende resultat: 46,6 GB (50.039.218.121 byte). Jeg har tjekket om det er sidefilen og har ligeledes også virus scannet den uden succes.

Nogen der har oplevet noget ligende?
Avatar billede nva Praktikant
09. juli 2008 - 15:28 #1
Har du gjort systemfiler synlige?
Avatar billede nva Praktikant
09. juli 2008 - 15:30 #2
Hvis pladsen forsvinder kan det skyldes systemgendannelsespunkterne. Du bør måske få ryddet lidt op i dem ved at stoppe og starte systemgendannelse.
Avatar billede tik Nybegynder
09. juli 2008 - 15:35 #3
Nu er det deaktiveret, nu har jeg ca. 7 gb mere.. men der er stadig noget galt..
Avatar billede tik Nybegynder
09. juli 2008 - 15:43 #4
Alle sysyemfiler er også synlige

det eneste jeg fandt var en fil der hedder pagefile.sys som fylder 3,29 gb.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
09. juli 2008 - 18:36 #5
Du bruger vel ikke tilfældigvis Norton Antivir? Den har en feature der hedder "Norton protected files" der optager anseelige mængder plads og nærmest er umulig at få slået fra.
Avatar billede haverslev Novice
09. juli 2008 - 18:38 #6
Prøv at hentedette program, det kan undersøge hvad der er på disken og hvad diskpladsen er fyldt med:
http://www.disktective.com/
Avatar billede tik Nybegynder
09. juli 2008 - 23:37 #7
Fik dette frem: http://img355.imageshack.us/my.php?image=disktectivele3.jpg da jeg prøvede med disktective, nogle der kan få noget ud af det screenshot?
10. juli 2008 - 06:40 #8
Har du andre brugere på ?

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Avatar billede haverslev Novice
10. juli 2008 - 07:56 #9
Jeg undre mig også over, hvor meget plads der er brugt af "USER"
Hvormange brugere er oprettet på den maskine ?

Du "leje" vel ikke harddisk pladsen ud til andre ?

Så stik os derfor lige en HTJ log, så vi kan se hvad der er gang i:
HiJackThis programmet skal gemmes i egenoprettet mappe og skal/må ikke køres direkte fra nettet
http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Manual til HTJ:
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm
Avatar billede tik Nybegynder
10. juli 2008 - 11:26 #10
User mappen fylder ca 33 gb. Der ligger mit musik og alle mine billeder.

CCcleaner frigav 380mb så det var ikke det vilde...

Her er HTJ loggen:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 11:24:54, on 10-07-2008
Platform: Windows Vista  (WinNT 6.00.1904)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16681)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Windows\vsnp2uvc.exe
C:\Program Files\Lenovo\NPDIRECT\tpfnf7sp.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkIcon.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TpWAudAp.exe
C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
C:\Program Files\Lenovo\LenovoCare\LPMGR.EXE
C:\Program Files\Lenovo\AwayTask\AwaySch.EXE
C:\Program Files\Lenovo Multimedia Center\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Pure Networks\Network Magic\nmapp.exe
C:\Program Files\Corel\Corel Snapfire Plus\Corel Photo Downloader.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe
C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Program Files\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Lenovo\Camera Center\bin\LenovoCameraCenter.exe
C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_tray.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\BtStackServer.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEUser.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil9f.exe
C:\Users\Nikolaj\Downloads\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.eb.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://lenovo.live.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - c:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O2 - BHO: FlashFXP Helper for Internet Explorer - {E5A1691B-D188-4419-AD02-90002030B8EE} - C:\PROGRA~1\FlashFXP\IEFlash.dll
O2 - BHO: ThinkVantage Password Manager - {F040E541-A427-4CF7-85D8-75E3E0F476C5} - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - c:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [snp2uvc] C:\Windows\vsnp2uvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPFNF7] C:\Program Files\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PMHandler] C:\PROGRA~1\Lenovo\PMDRIV~1\PMHandler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPWAUDAP] C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TpWAudAp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] "C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaanotif.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\nvsvc.dll,nvsvcStart
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [LenovoOobeOffers] c:\SWTOOLS\LenovoWelcome\LenovoOobeOffers.exe /filePath="c:\swshare\firstrun.txt"
O4 - HKLM\..\Run: [TVT Scheduler Proxy] C:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [FingerPrintSoftware] "C:\Program Files\Lenovo Fingerprint Software\fpapp.exe" \s
O4 - HKLM\..\Run: [LPManager] C:\PROGRA~1\Lenovo\LENOVO~2\LPMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DiskeeperSystray] "C:\Program Files\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkIcon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AwaySch] C:\Program Files\Lenovo\AwayTask\AwaySch.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CameraApplicationLauncher] C:\Program Files\Lenovo\Camera Center\bin\CameraApplicationLaunchpadLauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\Lenovo Multimedia Center\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LanguageShortcut] "C:\Program Files\Lenovo Multimedia Center\PowerDVD\Language\Language.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AMSG] C:\Program Files\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [nmapp] "C:\Program Files\Pure Networks\Network Magic\nmapp.exe" -autorun -nosplash
O4 - HKLM\..\Run: [Corel Photo Downloader] C:\Program Files\Corel\Corel Snapfire Plus\Corel Photo Downloader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [cssauth] "C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe" silent
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [IndxStoreSvr_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe" ASO-616B5711-6DAE-4795-A05F-39A1E5104020
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Nokia.PCSync] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [Nokia.PCSync] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://c:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {0045D4BC-5189-4b67-969C-83BB1906C421} - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ThinkVantage Password Manager... - {0045D4BC-5189-4b67-969C-83BB1906C421} - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Lenovo - C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo - C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - Agere Systems - C:\Windows\system32\agrsmsvc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Diskeeper - Diskeeper Corporation - C:\Program Files\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Fn+F5 Service (FNF5SVC) - Lenovo. - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\FNF5SVC.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: IPS Core Service (IPSSVC) - Lenovo Group Limited - C:\Windows\system32\IPSSVC.EXE
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: Pure Networks Net2Go Service (nmraapache) - Pure Networks, Inc. - C:\Program Files\Pure Networks\Network Magic\WebServer\bin\nmraapache.exe
O23 - Service: Pure Networks Network Magic Service (nmservice) - Pure Networks, Inc. - C:\Program Files\Pure Networks\Network Magic\nmsrvc.exe
O23 - Service: PLFlash DeviceIoControl Service - Prolific Technology Inc. - C:\Windows\system32\IoctlSvc.exe
O23 - Service: PMSveH - Lenovo - C:\Program Files\Lenovo\PM Driver\PMSveH.exe
O23 - Service: ProtexisLicensing - Unknown owner - C:\Windows\system32\PSIService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Lenovo Group Limited - c:\Program Files\Lenovo\System Update\SUService.exe
O23 - Service: ThinkVantage Registry Monitor Service - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Common Files\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
O23 - Service: On Screen Display (TPHKSVC) - Unknown owner - C:\Program Files\LENOVO\HOTKEY\TPHKSVC.exe
O23 - Service: TSS Core Service (TSSCoreService) - IBM - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvttcsd.exe
O23 - Service: TVT Backup Protection Service - Unknown owner - C:\Program Files\Lenovo\Rescue and Recovery\rrpservice.exe
O23 - Service: TVT Backup Service - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Lenovo Group Limited - c:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
Avatar billede nva Praktikant
10. juli 2008 - 12:44 #11
Jeg kan ikke se noget 'snavs' i din log, men du kører rigtig mange programmer, så måske burde du kigge lidt på om alle de programmer nødvendigvis skal startes når du starter pc'en. Desuden fik jeg ikke lige øje på noget antivirus-program?
Avatar billede nva Praktikant
10. juli 2008 - 12:50 #12
AVG8 ;)
Avatar billede haverslev Novice
10. juli 2008 - 17:06 #13
Næ, der er ikke noget, der lige falder i øjnene.
Men kan se det er en IBM / Lenovo maskine, de kan køre med sikkerhedskopirering af harddisken - altså en akkumulering af det image (recovery)der er på den skjulte partition.
Har du kørt dette værktøj, hvor der gemmes op til 3 forskellige image af HDD ?
Avatar billede tik Nybegynder
10. juli 2008 - 22:21 #14
Nej, det mener jeg bestemt ikke.. er det noget jeg har mulighed for at tjekke?
Avatar billede haverslev Novice
11. juli 2008 - 08:02 #15
Har du fjernet "Fluebenet" i Funktioner>Mappeindstillinger>Fanen Vis>Skjul Operativsystemfiler(anbefales)

H-klik på denne computer, klik på Administrer, klik på Diskhåndtering i venstre side

Hvad har du partitioner der ?
Avatar billede tik Nybegynder
11. juli 2008 - 14:51 #16
Det ser sådan ud:

http://img503.imageshack.us/img503/4412/comadmaq8.jpg

Frygter at jeg bliver nødt til at formatere, men det er jo ikke engang sikkert at det løser problemet.
Avatar billede tik Nybegynder
27. juli 2008 - 23:19 #17
Lukket