Avatar billede rasmuslh Nybegynder
08. juli 2008 - 19:02 Der er 7 kommentarer

Budgetprogram til privat økonomi

Hej

Jeg søger efter et mindre budgetprogram hvor jeg kan registrere udgifter og indtægter. Det skal slet ikke være noget fancy jeg vil bare gerne kunne registrere det et sted.

Jeg har søgt lidt på eksperten, men de fleste tråde er af ældre dato så vil høre om der er nogen der har kendskab til et fedt og simpelt program.

mvh.
Rasmus
Avatar billede riversen Nybegynder
08. juli 2008 - 19:27 #1
jeg har et regneark du gerne må få en kopi af...
08. juli 2008 - 20:02 #2
Avatar billede rasmuslh Nybegynder
08. juli 2008 - 21:24 #3
Jeg vil da gerne se dit regneark hvis det er i orden. Gider du smide det på rasmuslh@gmail.com

Mht. summarum.dk kiggede jeg på det tidligere, men kunne ikke helt gennemskue hvorvidt den gratis version bare have mindre funktionalitet eller kun virkede i en begrænset periode - de 300 poster der nævnes.
Avatar billede riversen Nybegynder
14. juli 2008 - 08:36 #4
Så er det sendt...
Avatar billede rasmuslh Nybegynder
14. juli 2008 - 08:41 #5
Smider du lige et svar i stedet. :D
Avatar billede haxthausen Nybegynder
15. september 2008 - 11:05 #6
Jeg vil tro de fleste banker har et budgetark du kan hente her et et fra nykredit:

http://www.nykredit.dk/informationsSide.do?iwID=/privat/informationsside/bank/privatbudget.xml
Avatar billede riversen Nybegynder
15. september 2008 - 13:14 #7
behold bare point.