Avatar billede nitram30 Nybegynder
07. juli 2008 - 22:24 Der er 11 kommentarer

sms gateway

Hejsa!

Jeg er ved at se mig total blind på diverse sms gateway løsninger.
Det jeg har brug for er en god, stabil, nem og billig løsning hvor jeg ikke selv skal kode xml filer for at få det til at virke.

Jeg er ude efter en løsning med overtaksering, lidt i stil med sms til 1220..
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2008 - 23:03 #1
mobilemarketing.dk
Avatar billede big_ossi Nybegynder
08. juli 2008 - 21:16 #2
Kan godt hjælpe dig men noget hvor du ikke skal bruge andet end php og som køre på 1272
Avatar billede nitram30 Nybegynder
08. juli 2008 - 23:40 #3
big ossi. lad mig høre lidt mere om det? hvad priser snakker vi om?
Avatar billede big_ossi Nybegynder
09. juli 2008 - 09:44 #4
priserne på sms fra 17 øre pr stk keyword 99 kr i oprettelse og et månedligt leje på 79 kr pr stk. Ang api så sender du sms ved kalde en ulr med div parameter og får svar i form af ren tekst om den gik gennem status på leveringen får du ved jeg kalder en url på din server med parameter som du så kan bruge.
Avatar billede nitram30 Nybegynder
09. juli 2008 - 10:10 #5
big ossi. Dette lyder ellers yderst interessant. Men så selve scriptet skal jeg selv lave og køre fra mit webhotel. Den er jeg helt med på, men har ikke meget forstand på XML programmering og sammenføje det med PHP. Findes der en nem måd at udføre dette på eller får jeg et færdigt script ved at udfylde nogle formularer?
Avatar billede big_ossi Nybegynder
09. juli 2008 - 11:22 #6
du får ikke brug for xml men hjælper dig gerne med og sammen sætte et script så du kan komme i gang. Du kan maile mig på smsplus hotmail com så skal jeg kontakte dig lige så snart jeg er tilbage på min arbejdsstation i aften.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. februar 2009 - 14:35 #7
Hvor kan de købes for de 17 øre?
Avatar billede big_ossi Nybegynder
10. marts 2009 - 11:49 #8
Bacardil > gennem min smsgateway. Prisen udregnes efter antal sendte beskeder i den forgangen måned.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. marts 2009 - 12:43 #9
Er der en hjemmeside kan man se/købe fra?
Avatar billede big_ossi Nybegynder
10. marts 2009 - 12:56 #10
du man skrive en mail til mig på info@smsgateway.dk
Så kan jeg lave et test login til dig så du kan se systemet som der er sat kunder op på. Der er ikke et Website online endnu som er henvendt til smsgatewayen da jeg har solgt adgangen til den fra et andet site hvor jeg sælger hjemmeside løsninger fra.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
13. juli 2009 - 18:46 #11
Fundet en løsning ?