Avatar billede rhviid Nybegynder
07. juli 2008 - 21:48 Der er 3 kommentarer

Køb: Bærbar DVD afspiller

Jeg står til udsendelse i august til Afghanistan, i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig en god afspiller, med lang batteritid, da strømforholdene ikke altid er optimale

Jeg har kikket lidt på nettet og fundet denne model fra Panasonic

http://nbradio.dk/shop/panasonic-dvd-ls86eg-k-4644p.html

Det er en afspiller jeg kommer til at bruge under forholdsvis støvfri områder, og derfor ikke behov for yderlige beskyttelse, end hvad man normalt forlanger af robusthed

Vil gerne høre om den er et fornuftig køb, eller der evt. skulle være andet at anbefale. Samt mulighed for at gøre den kodefri?  (har forsøgt på google uden hjælp)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
08. juli 2008 - 08:04 #1
Hej rhviid, nogle af de bedste til at lave bærbare dvd-afspillere er Nextbase. De er først blevet "store" i danmark inden for de sidste par år, men det er altså virkelig kram de laver. - Du har brug for en ordenlig skærm med god billedegengivelse. Desuden er skærmene fra Nextbase utrolig brudsikre, de ligger ned omkring 1% i fejl indenfor det første år, og det er altså MEGET lidt for elektronik. Du kan købe SDV685 hos Tjekout.dk eller måske ringe og få en snak med dem om mulighederne. Men den omtalte skærm har mulighed for drift på specialbatteri. De afspillere alle formater, såvel brændte skiver, som DivX mv. og så er det altså en lækker skærm også.

Prøv lige at kigge forbi www.tjekout.dk - de hjælper dig helt sikkert gerne med det rigtige valg.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
08. juli 2008 - 08:04 #2
Forresten - Nextbase afspilleren er kodefri og afspiller naturligvis både Pal og Ntsc, det gør min SDV485 i hvertfald.
Avatar billede rhviid Nybegynder
08. juli 2008 - 11:54 #3
Det ser ud til at være nogen gode afspillere de laver, men hvad jeg kan læse på fleste af deres afspillere er batteritiden langtfra acceptabel til mit behov, alt under 6 timer har ingen interesse. Hvis du har kendskab til afspillere med længere batteritid vil jeg gerne høre om dette