Avatar billede masol Nybegynder
07. juli 2008 - 19:49 Der er 3 kommentarer

Formmail over 2 sider

Er der én der kan hjælpe mig til hvordan jeg får en formular til at sprede sig over 2 sider? Sætter man bare action til næste side (side 2) og så på side 2 vælger action til et script?
Jeg synes ikke jeg kan få det til at virke...
Avatar billede w13 Novice
08. juli 2008 - 11:44 #1
Nej, du vil skulle gemme oplysningerne fra side et i nogle felter på side 2.

Ellers skal du have det hele på en side.

Du kan jo godt have det hele på en side, og så skjule/vise de forskellige felter, når man klikker "Næste".
Avatar billede masol Nybegynder
08. juli 2008 - 13:49 #2
Hej :-)

Tusind tak for dit svar.
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede w13 Novice
08. juli 2008 - 13:58 #3
<script type="text/javascript">
function toggleDisplay(o){
  o.style.display=o.style.display!="block"?"block":"none";
}
</script>

<form>

<div id="felter1">

FELTER HER

<input type="button" value="Næste..." onclick="toggleDisplay(document.getElementById('felter1'));toggleDisplay(document.getElementById('felter2'))">

</div>

<div style="display:none" id="felter2">

NYE FELTER HER

<input type="submit" value="Send">

</div>

</form>