Avatar billede krogstrup Nybegynder
04. juli 2008 - 21:44 Der er 3 kommentarer

Søger super dygtig flash mand/kvinde

Vi søger i øjeblikket en person eller et firma, som har SUBLIME kompetencer indenfor flash. Vi har behov for en der kan håndtere flash med database/xml integration, integration til at læse billeder/video fra diverse mapper, scripting af sprøde visuelle effekter og som i det hele taget har sans for estitik og grafisk "lækkerhed" :-)

Vi har i øjeblikket flere forskellige opgaver, som potentielt er på vej ind hos os og som vil skabe behov for kontakt til en ekstern flash specialist.

Er du vores mand/kvinde så kontakt mig på e-mail dk@wkh.dk og fortæl lidt om dine evner, din timepris og vigtigst af alt links til dine referencer.

David Krogstrup
Webbureauet Krogstrup & Hede
www.wkh.dk
Avatar billede jonhauge Nybegynder
04. juli 2008 - 22:09 #1
Hej David,

Du må meget gerne ringe til mig på 31 62 62 04
Avatar billede krogstrup Nybegynder
05. juli 2008 - 10:41 #2
Hej Jon - jeg ringer til dig mandag.
Avatar billede janekirk Nybegynder
27. juli 2008 - 20:23 #3
Hej David

Vi har et par super gode flash designere tilknyttet i www.kirkoutsourcing.com - hvis du ikke har fundet en løsning, så prøv evt. at kontakte mig på e-mail:
kirk@lazymask.com

Kirk