Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
04. juli 2008 - 19:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Design og logo til auktionssite

Hej alle :)

Jeg står og mangler en der kan lave et lækkert layout til en kommende auktionssite samt et logo her til.

Layoutet skal udelukkende laves i Photoshop så jeg selv kan splitte det op efter behov når det skal laves til web.

Der skal laves en grundskabelon (der kan bruges til alle sider) også en mere specifik layout af siden som viser den enkelte auktion.

Layoutet må MEGET gerne lægge tæt op af dubli.com (specielt logoet) og sidens farver.

Det skal laves enkelt, "blødt" og med tivoli som stikord.

En hurtig skitse for strukturen er oploadet her:
http://img397.imageshack.us/my.php?image=layoutid4.jpg

Hvad skal det koste?

Send mig en mail på anders(snabela)alvision.dk med ca. pris, deadline samt tidligere referencer og gerne et hurtigt udkast (da min kunde skal godkende det inden det sættes i gang)

På forhånd tak :)

PS: Hvis du løfter opgaven til ug, kan der helt sikkert blive tale om flere opgaver hen af vejen.
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. juli 2008 - 20:03 #1
Jeg sender en mail til dig. Men du er velkommen til at kigge på mine referencer på www.tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede lesp Nybegynder
10. juli 2008 - 18:21 #2
Hej

Vi kan sagtens klare denne opgave, med stil og kvalitet. Kontakt mig på min msn: dvddaver@hotmail.com for at høre mere, hvis du er interresseret.

-LesP
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
14. juli 2008 - 10:43 #3
http://u-man.dk/ har fået opgaven

tak for de forslag jeg har fået :)