Avatar billede dunderfjert Nybegynder
02. juli 2008 - 01:02 Der er 8 kommentarer

SHG opkøbt af Proshop

...hvis altså kreditorerne accepterer den bid af deres tilgodehavender de har fået tilbudt.

http://www.crn.dk/index.php/news/show/id=29367

Gad vide hvor om ikke Proshop benytter købet til at slippe af med en konkurrent, og simpelthen bare lukker SHG.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2008 - 10:36 #1
Det tror jeg bestemt ikke!
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. juli 2008 - 12:38 #2
Hvis de bliver opkøbt, så tror jeg tvært imod de vil forsøge at få dem ovenvande igen.. De er jo ret populære ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2008 - 13:10 #3
Men om de bliver er helt op til kreditorerne nu...
De er tilbudt 8 mill .men shg skylder 33....
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. juli 2008 - 14:18 #4
føj for en gæld at have.
min bankmand ville bide negle hvis jeg havde mere en 300.000 i minus på kassekreditten
Avatar billede martin_moth Mester
02. juli 2008 - 14:27 #5
Du er ikke husejer, kan jeg forstå ;o)
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juli 2008 - 18:34 #6
Brandet og kunde kartoteket har en paen vaerdi, saa det giver god mening at opkoebe dem.

Det giver ikke mening at koebe og saa bare lukke biksen. Det giver mening at beholde
navnet og kunderne, men at koble shg.dk op paa deres egen backend.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. juli 2008 - 22:25 #7
Jo da, jeg har et landsbyhotel, men derfor er han alligevel ræd som en skrædder i de sløve måneder, de lokale håndværkere er for længst flyttet til større banker.
Avatar billede inglenook Praktikant
08. juli 2008 - 13:27 #8