Avatar billede jo66e Nybegynder
01. juli 2008 - 16:47 Der er 1 kommentar

Photoshop cs3 problemer!

Hej.

jeg er lige begyndt at lege lidt med photoshop cs3 men jeg er løbet ind i et problem.

jeg skal ha lavet et fælg på en bil større så jeg har klippet det ud og lagt det over på et nyt layer, men hvad gør jeg så? kan man markere det og trække det i hjørnet eller noget?

håber der er nogen der kan hjælpe mig ?

mvh: joachim foss
Avatar billede prodic Mester
01. juli 2008 - 18:09 #1
Marker laget med fælgen, og vælg Edit->Transform->Scale eller ctrl+t

Og så vil jeg anbefale at du kigger lidt i manualen. Overraskende god læsning - både for rutinerede og nye brugere.