Avatar billede deudis Nybegynder
30. juni 2008 - 14:10 Der er 2 kommentarer

hvilket fotogalleri

Jeg skal bruge et fotogalleri noget ligende som på denne side fodboldfoto.dk hvordan er siden bygget op.
Avatar billede deudis Nybegynder
30. juni 2008 - 14:10 #1
Avatar billede falster Ekspert
30. juni 2008 - 16:35 #2
Image Catalog er vist nok ikke længere supporteret.

Men som jeg husker det, kan det nogenlunde det, du søger. Alt er html (og billeder). Så hvis noget skal fjernes eller på dansk er det bare at "batche" søg-erstat i html-filerne.

http://www.bestfreewaredownload.com/freeware/t-free-image-catalog-freeware-ikineoed.html