Avatar billede downloading Nybegynder
30. juni 2008 - 00:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Printer til at printe på cd'er

Hej.

Jeg leder efter en printer som skal være billig i drift, kunne scanne, printe okay, og vigtigst; kunne printe på cd'er og dvd'er :)

Er der nogle der ved hvad det hedder det der med cd'er jeg har brug for, og evt anbefale en god printer?

p.s. Jeg leder efter noget i 500 - 1500 kr klassen.

Mange tak :)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2008 - 00:33 #1
Avatar billede sjakalen87 Nybegynder
30. juni 2008 - 01:58 #2
Jeg kan varmt anbefale en Canon MP610 som jeg har nu.. Billig i blæk og virker hver gang. Den er også nævnt i linket ovenover.

Prisen ligger på lige over kr. 1000.-
Avatar billede kfz Nybegynder
30. juni 2008 - 16:13 #3
Jeg har Canon's IP4500 det er en super printer, den er hurtig og udskriver med god kvalitet.

den koster 650 kr så vidt jeg husker.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2008 - 17:00 #4
@..kfz... Ja det er en rigtig god printer, jeg har den også, men den kan ikke scanne som downloading også ønsker
Avatar billede kfz Nybegynder
30. juni 2008 - 17:13 #5
det havde jeg lige overset :)
Avatar billede downloading Nybegynder
02. juli 2008 - 13:07 #6
DEt ser jo godt nok ud :)

Jeg tænkte lidt jeg ville kigge lidt i nogle tilbudsaviser her de næste par uger, men jeg ved ikke helt hvad det hedder det jeg leder efter, altså at kunne printe på cd'er?

På forhånd tak.
Avatar billede downloading Nybegynder
02. juli 2008 - 13:17 #7
sjakalen87: Nu har jeg lige kigget lidt op din, og den ser jo god ud :) Hvad giver du for blæk, og holder det længe?
Avatar billede sjakalen87 Nybegynder
02. juli 2008 - 15:43 #8
Jeg har nu printet på adskillige CD´er og DVD´er og de er stadig lige pæne. Derudover er der måler på hver blækpatron som fortæller hvor meget der er tilbage. De har stadig ikke rykket sig. Derudover har jeg selvfølgelig både kopieret og printet farvesider. Blækket koster pr. patron ca. 70-115 kr. alt efter hvor du køber (nettet eller butik).

Jeg ved at bj-trading.dk har dem i originale til 79 kr. og jeg har mailet dem for at være sikker på at det er originale patroner.

Det vigtigste du skal huske når du skal vælge en printer nu til dags er at den har seperate blækpatroner. HP laver en model som også kan udskrive på cd´er, men hagen er at der kun er en sort og én farvepatron. Dette gør at patronerne bliver dyrere i drift da man ikke bruger farverne ligemeget, men er den gule løbet tør i én blæk patron modellen bliver du nødt til at skifte hele patronen, hvorimod du på de fleste af canons modeller kun skal skifte den farve der er løbet tør.

En anden fordel ved denne er at det er 8 ml. patroner hvor det ved bl.a. HP´s er 4 ml. mener jeg.

Canons MP610 som min har desuden kortlæser til direkte udprint af billeder og mulighed for senere at koble bluetooth til så man kan lave udskrift uden kabler imellem.
Avatar billede downloading Nybegynder
15. oktober 2008 - 20:24 #9
Hej sjakalen87. Undskyld jeg først får lukket spørgsmålet nu. Jeg har købt den, og ja, den er godt nok fed :)

Rigtig mange tak for hjælpen!