Avatar billede clausj Nybegynder
29. juni 2008 - 11:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

uregelmæssigeheder i afspilning

Hej

Jeg oplever noget pudsigt med min medion pc

Når jeg afspiller video/musik, fremkommer der med jævne mellemrum (1 min ca.) e´n uregmæssighed af varighed på ca. 2 sekunder. musikken/videoen går i "slow" "hakker" eller lign.

Hvis det var baggrundsmusik jeh brugte det til kunne det leves med, men jeh lytter intenst til mit musik og problemeget er t emmelig gerende.

Det fremkommer ved alle afspillere vlc, media player m.v.
Problemet er der også selvom jeg bruger jack-stikket foran på pcén.

Trækker jeg filerne ind på min bærbar er der ingen problemer, så umiddelbart er det ikke ødelagte filer

jeg benytter vista

Hvad kan det være?  en ufortvivlet musik entusiast er nysgerrig

vh

claus j
Avatar billede squazz Novice
29. juni 2008 - 14:33 #1
Jeg er lige kommet hjem fra efterskolen, og min rumbo som jeg boede samme med havde samme problem... Han havde også Vista...
Mener han fik det løst, han snakkede noget om at det var cachen ? Mere kan jeg ikke hjælpe, desværre...
Men kan du få lavet din cache stører ville det måske hjælpe...
Avatar billede clausj Nybegynder
29. juni 2008 - 15:19 #2
Er der nogen der ved hvordan man øger cache´en?

cj
Avatar billede squazz Novice
08. juli 2008 - 08:24 #3
Er der nogen som kan hjælpe clausj? Der er ikke noget værre end at have et spørgsmål man gerne vil have besvaret, når man ikke kan få hjælp...

- Clausj, du kan evt. lukke dette spg. og så lave et nyt spørgsmål, der spørger til forøgelse af cache...
Avatar billede clausj Nybegynder
27. september 2008 - 13:47 #4
jeg afmonterede nogle codecs, og så var det klaret...