Avatar billede joegge Nybegynder
28. juni 2008 - 16:59 Der er 2 kommentarer

Problemer med adgangskoder

Hej er medlem af LOVEFILMS, kan ikke komme på deres side på min computer men på andre computere er det ikke noget problem, det virker ligesom at min computer ikke vil accepterer koden og at den gemmer en anden kode end den jeg skal bruge, nogen gode ideer.
Avatar billede aros Nybegynder
28. juni 2008 - 17:20 #1
Hvilken browser bruger du?? Har du prøvet at slette browserdata?
Avatar billede joegge Nybegynder
28. juni 2008 - 18:27 #2
Bruger explorer og har prøvet at slette alt under internet indstillinger...