Avatar billede erny Nybegynder
21. juni 2001 - 22:14 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Webhotel ..hmmm...domæne

webholtel kontra domæne....hvad er forskellen? Er det ikke det sammen, altså at man får en webadresse til sin hjemmeside?
Avatar billede red_eagle Nybegynder
21. juni 2001 - 22:16 #1
Webhotel\'et er pladsen på serveren, og domænet er adressen der peger der på!
Avatar billede teqno Nybegynder
21. juni 2001 - 22:19 #2
Nej.. Webhotel er det sted hvor du \"laver\" din hjemmeside, altså der hvor alle filerne er uploadet og der hvor du laver om på din side.

Domæne er adressen til din hjemmeside...

-Teqno
Avatar billede red_eagle Nybegynder
21. juni 2001 - 22:28 #3
Det har jeg jo lige skrevet!
Avatar billede teqno Nybegynder
21. juni 2001 - 22:30 #4
Ja men du burde måske uddybe det lidt mere....
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. juni 2001 - 22:50 #5
Man laver sq da hjemmesiden på ens computer, webhotellet er da kun der hvor den ligger, altså serveren..
Avatar billede red_eagle Nybegynder
22. juni 2001 - 11:29 #6
teqno>>Hvad har du skrevet som jeg ikke har skrevet, og ikke er forkert?