Avatar billede phil- Nybegynder
25. juni 2008 - 11:24 Der er 3 kommentarer

Blæserfri grafikkort?

Hej.

Jeg har hørt at man kan få et blæserfri grafikkort, men jeg kan simpelhen ikke finde dem nogensteder.

Kan nogen vise vej?

Måske et 8800, 9600 eller 9800 uden blæser?
Avatar billede venturer Nybegynder
25. juni 2008 - 11:28 #1
De "store" drenge som du nævner, mener jeg ikke at have set med passiv køling.
Du kan dog købe køleprofiler i løs vægt. Jeg har f.eks. "passiv" køling på mit 8800GTX.
Jeg skriver "passiv" da du uanset hvad, er nødt til at have én eller anden form for aktiv køling i kabinettet i form en eller flere kabinetblæsere. Der SKAL være god luftgennemstrømning hvis du vil undvære blæseren på selve grafikkortet. (med mindre du vil til at rode med vandkøling).
Avatar billede venturer Nybegynder
25. juni 2008 - 11:30 #2
Ja ok. 9600 er set med passiv køling fra fabrikken af :)
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=441926

Men du vil dog stadig have brug for en anden from for kabinetkøling.
Avatar billede phil- Nybegynder
02. juli 2008 - 23:43 #3
smid svar