Avatar billede kent18 Nybegynder
25. juni 2008 - 11:19 Der er 6 kommentarer

Email notification når server har været genstartet

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig en/et service, script eller andet som kan sende mig en e-mail når en server kommer op igen efter genstart. Den skal sende mailen uden at der er en bruger/administrator der logger ind...

Det er en Windows 2000 server.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2008 - 17:14 #1
jeg kan ikke udlede hvor meget udstyr du har, men du kan evt. se på dette system, der kan du også få en sms, det er 24/7 overvågning http://www.proinfo.dk/Default.aspx?ID=496
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2008 - 17:16 #2
jeg overvåger 120 servere og en hel del MPLS linier med systemet, fungerer fint :O)
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2008 - 17:29 #3
jeg har alle former for overvågning, lige fra om hjemmesider kører som de skal, exchange porte svarer (ikke altid nok at services kører), backup der sender mails hvis de fejler, diskpladsovervågning o.m.a.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2008 - 17:32 #4
man kan enten købe sin egen installation eller bruge ProInfo's overvågning
Avatar billede kent18 Nybegynder
25. juni 2008 - 18:47 #5
Hmmm... kan jeg ikke udelukke kan være en mulighed. har du et telefon nummer?
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2008 - 13:02 #6
du kan fange mig på 8710 1965