Avatar billede brianandersen Nybegynder
24. juni 2008 - 22:25 Der er 2 kommentarer

Søges: Deltids webdesigner i København

Webdesigner søges til lille webbureau i hjertet af København, lige ved Kongens Nytorv. Stillingen er på cirka 12-16 timer om ugen, afhængig af arbejdspres.

Vi forestiller os at du:

- Har solidt kendskab til html/css
- Har et godt grafisk øje til opsætning og billeder
- Har erfaring med CMS'er
- Kan arbejde selvstændigt med en opgave

Vi kan tilbyde god startløn, lækkert kontor i midten af København og god mulighed for fleksible arbejdstider til at passe skolegang el. lign. Efter en kort oplæringsperiode får du fuldt ansvar for design til mange forskellige kunder og brancher.

Lyder det interessant? Skriv en kort ansøgning til info@brian-andersen.dk eller ring hvis du har spørgsmål til 23 61 74 55. Det er super vigtigt at du kan vise tidligere arbejde, og erfaring med ovenstående punkter.
Avatar billede tfrandse Nybegynder
03. september 2008 - 11:08 #1
Hvilke arbejdstider snakker vi her om?
For hvis at det er efter kl. 16, eller i weekender - så kunne jeg nok godt være interesseret :)
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 11:19 #2
Skulle I få brug for en freelancer, kan I tage fat i mig.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk