Avatar billede remo27 Nybegynder
24. juni 2008 - 09:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

forespørgelse på nyhedsbrev funktion

Jeg har en hjemmeside, hvorfra man skal kunne sende et nyhedsbrev, nu er det sådan, at man kan oprette sig som bruger, der er et simpelt salg/køb system, et lille forum, er der også.

Nu kunne jeg godt tænke mig, at hvis jeg hver fredag ville sende et nyhedsbrev ud, så kommer der automatisk, nyeste bruger, nyeste køb/salg nyest indlæg fra forum med i nyhedsbrevet. Kan dette lade sig gøre ??
Avatar billede w13 Novice
24. juni 2008 - 09:25 #1
Ja, der henter du jo bare de nyeste fra din database og indsætter dem i nyhedsbrevsteksten. :)
Avatar billede remo27 Nybegynder
24. juni 2008 - 10:17 #2
Findes der nogle færdige freeware systemer man kan hente, skal gerne understøtte Jmail, har selv et simpelt nyhedsbrev system, hvormange point kunne det tænkes du skulle have for at tilpasse sådan en nyhedsmail, så den kan det jeg ønsker.
Avatar billede w13 Novice
24. juni 2008 - 10:28 #3
Ingen, jeg yder helst kun hjælp til selvhjælp. Måske er en anden interesseret. :)
Avatar billede remo27 Nybegynder
24. juni 2008 - 10:49 #4
ok, fair nok, så vil jeg prøve at kigge på det selv, og oprette et nyt spørgsmål når jeg sidder fast :)
Avatar billede remo27 Nybegynder
28. juni 2008 - 00:53 #5
lukker igen